Microincasso - Simpelweg meer business

Terug

Vragen over uw betaling

Heeft U met Microincasso een betaling gedaan en heeft u hier vragen over? Of heeft u vragen over de dienst Microincasso, lees dan hieronder wat Microincasso is en hoe het werkt.

Wat is Microincasso?

Microincasso is een dienst van CM, een bedrijf wat de techniek levert om eenvoudig (mobiel) te betalen. Wij handelen de betaling af voor diverse bedrijven in Nederland en Belgie.

Mijn betalingen en gegevens inzien

Uiteraard is het mogelijk om de gegevens die wij van jou hebben in te zien en eventueel te wijzigen. Daarnaast is het mogelijk om jouw betalingen in te zien. Je kunt jouw gegevens inzien door in te loggen via je mobiele nummer. Wij sturen dan een SMS-bericht met een eenmalige toegangscode zodat we op een veilige manier jouw gegevens kunnen tonen.

Gegevens & betalingen inzien

Veelgestelde vragen

Ik probeer televisie te bestellen in het Meander ziekenhuis maar het lukt niet. Wat gaat er mis? Waarschijnlijk is het bankrekeningnummer dat u probeert te gebruiken al gekoppeld aan een ander telefoonnummer.
Gebruik een ander rekeningnummer, check welk bankrekeningnummer aan uw telefoonnummer is gekoppeld of bel support op 0800-5004 om uw probleem op te lossen of vul het contactformulier in.

Ik zie een afschrijving op mijn rekening, maar ik weet niet waarvoor het is. Kan u me helpen? U kunt deze informatie vinden door in te loggen. Als de betreffende afschrijving hier niet te vinden is, zoek dan het ordernummer op en bel 0800-5004 voor verder onderzoek of vul het contactformulier in.

Tijdens het betaalproces zie ik dat mijn bankrekening fout is, maar ik heb echt het goede ingegeven. Wat doe ik fout? Waarschijnlijk is het bankrekeningnummer dat u probeert te gebruiken al gekoppeld aan een ander telefoonnummer. Check welk bankrekeningnummer aan uw telefoonnummer is gekoppeld of bel support op 0800-5004 om uw probleem op te lossen of vul het contactformulier in.

Hoe moet ik mijn bankrekeningnummer goed ingeven? IBAN? nullen ervoor? U kunt uw bankrekening zowel op de oude als de nieuwe manier invullen. Voorloopnullen zijn niet nodig.

Ik heb een artikel gekocht en het bedrag is nog steeds niet van mijn rekening. Wanneer wordt het bedrag van mijn rekening afgeschreven? Microincasso betalingen worden binnen 10 werkdagen van uw rekening afgeschreven.

Ik heb betaald voor iemand anders, hoe kan ik mijn mobiele nummer weer ontkoppelen? Bel onze helpdesk, 0800-5004 of vul het contactformulier in.

Ik wil mijn gegevens wijzigen, is dat mogelijk? Bel onze helpdesk, 0800-5004 of vul het contactformulier in.

Hoe wordt het geld van mijn bankrekening gehaald? Microincasso voert een eenmalige incasso op de opgegeven bankrekening uit.

Waarom ben ik door Microincasso geblokkeerd? We hebben bepaald dat je niet in aanmerking komt om van Microincasso gebruik te maken. Neem contact op met onze helpdesk om te kijken wat het probleem is: 0800-5004 of vul het contactformulier in.

Op mijn bankafschrift staat dat het bedrag voor de huur van een televisie toestel via Microincasso een doorlopende incasso is. Ik ben al uit het ziekenhuis en wil niet dat er verder bedragen afgeschreven worden, hoe zit dit? Er worden inderdaad niet iedere maand bedragen afgeschreven voor deze huur. Dit is een administratieve verwijzing naar het feit dat er bij een eventueel volgend gebruik het bankrekeningnummer en het gebruikte telefoonnummer hiervoor weer gebruikt kunnen worden. In praktijk zal er geen afschrijving plaatsvinden, tenzij er een nieuw verzoek is gedaan.

Stel een vraag